Dagens outfit + svammel


Tröja från Vila, krokodilmönstrade leggings från Lindex, boots från Skopunkten, halsband köpt i Smögen, ring från Miss Dee, stor herrklocka köpt i Kina

Nu ska jag jag promenera in till stan. Ska bli underbart att få lite sol i ansiktet! Tror jag stoppar ner en bra deckare i väskan om jag skulle få för mig att smita in på ett café i Haga och sätta mig och läsa en stund. Undra om de börjat sälja lussekatter utanför Arkaden? Fick mersmak sen igår! *hehe*

Ikväll är det Spelkväll hos Jossan och David, ska bli superkul!
Kommentarer
Postat av: nickie

jätte snyggt :)

Postat av: The blog of Rebecca Svensson

mycket snyggt och snyygt sminkad var du också! :)

2009-11-21 @ 13:47:46
URL: http://rebeccaasv.blogg.se/
Postat av: Annelie

Guud så snyggt! Vet du om både tröjan och tightsen finns kvar i butik?

2010-01-31 @ 22:23:34
URL: http://adesign.blogg.se/

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress:

URL:

Kommentar:

Trackback

En go och glá 25-årig brud med ett stort intresse för mode, skönhet och hälsa. Nybliven Göteborgare. Älskar att shoppa mycket och ofta. Drömmer och inspireras av Haute Couture och dyra designerplagg. Lever för mina underbara vänner, mysiga hemmakvällar och vilda nätter ute!

lindisplace@
hotmail.com

RSS 0.91