Dagens outfit + nyklipp! =)


Kjolen är uppsydd i Kina, ribbat linne från H&M, spetskofta med lite puffärm från gina, svarta strumpbyxor, moccastövlar från Tamaris, halsband från Indiska, stor herrklocka köpt i Kina, silverring köpt i Mexico.

Igår var jag och klippte mig efter jobbet. Heeeelt underbart att få av de mest slina topparna! Jag klippte mig på en salong som ligger i Palace-huset mitt emot Shock och Chili. Ynka 199 kr kostade det! Det gillas av min plånbok det. Det var ett gäng helsköna invandrare som ägde stället och han som klippte mig gjorde det med finess. Attas vad snabbt det gick i början, jag trodde nästan att han skulle klippa av mig alltihopa först! Men sen lugnande han ner sig och trimmade det =) Som grädde på moset så fönade han till det fint oxå! Om jag bara ska toppa mig igen så kan jag definitivt tänka mig att gå dit!

Ikväll så ska jag göra första provet av två i min kustskepparutbildning. Hoppas att det går bra och att jag hittar till rätt lokaler på Chalmers. Jag har stämt träff med en kille utanför som ska visa mig vägen, hoppas bara att han inte glömt av det! =) Om provet går fort så smiter jag direkt till kursen efteråt för då slipper jag gå imorn och är då ledig! =)

Mr J var hos mig igår. Vi smaskade på
nybakat bröd (eller gentligen va det mest jag som smaskade för han va mätt, men jag tvingade i honom en lite ostsmörgås iaf *hihi*) och kollade på Desperate Housewives. Det känns verkligen sjuktbra, han är så himla underbar! =)

På fredag åker vi hem till Falköping. Det ska blir kul att mina föräldrar ska få se vem det är jag umgås med hela tiden. På lördag ska vi till Emily och Dennis på lite lördagsmys, ser fram emot detta massor! =) Sen tänkte vi även hinna med lite bowling och ett besök på Falbygdens Ost. =)
Kommentarer
Postat av: Rebecca Svensson

Snygg outfit och fint håret blev! :D

Postat av: Mikaela

Jätte fin outfit! Och fin blogg:)

2009-11-12 @ 09:54:04
URL: http://storamodegarderoben.blogg.se/

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress:

URL:

Kommentar:

Trackback

En go och glá 25-årig brud med ett stort intresse för mode, skönhet och hälsa. Nybliven Göteborgare. Älskar att shoppa mycket och ofta. Drömmer och inspireras av Haute Couture och dyra designerplagg. Lever för mina underbara vänner, mysiga hemmakvällar och vilda nätter ute!

lindisplace@
hotmail.com

RSS 0.91