Dagens klädsel + svammel


Svarta kostymbyxor från Esprit, topp och linne från H&M, stövlar från Vagabond, halsband från Indiska, klocka från Guess.

Nu närmar det sig första advent med stormsteg! Idag tänkte jag plocka fram mina julsaker, jag måste ju komma i stämning nu när jag och mamma ska åka till Lübeck på julmarknad imorgon. Klockan halv åtta går bussen från Nils Ericson platsen så det blir att gå upp tidigt imorn.. *jäääääääsp* på den! Men med lite tur så kanske man kan sova på bussen.. eller vid närmare eftertanke så kommer jag nog förr eller senare somna på bussen. Finns det något som är lika sövande som att höra motorljud?!

Hoppas att ni får en fin första advent för det tänker jag ha! ;o) KRAAAAAM
Kommentarer
Postat av: Anna

Åh så mysigt att åka till Lübeck.

Postat av: Hannah

Fiin fint!! Vad händer idag då?

2009-11-28 @ 14:12:31
URL: http://mamaliciouz.blogg.se/

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress:

URL:

Kommentar:

Trackback

En go och glá 25-årig brud med ett stort intresse för mode, skönhet och hälsa. Nybliven Göteborgare. Älskar att shoppa mycket och ofta. Drömmer och inspireras av Haute Couture och dyra designerplagg. Lever för mina underbara vänner, mysiga hemmakvällar och vilda nätter ute!

lindisplace@
hotmail.com

RSS 0.91