I'm going blonde!

Har bokat en tid hos frisören den 22 maj för att slinga håret, men jag tror jag skiter i den och låter Åsa göra det istället. Och om det skulle visa sig bli tokfel (hemska tanke) så kan jag ju alltid använda tiden till att fixa till det... =)

Det känns som att om man bara ska bleka och inte färga i en massa olika nyanser så borde det bli ungefär samma resultat om man gör det hemma. Kanske är bättre att lägga sina slantar på att bleka utväxten sen istället för DET känns som att det kan vara klurigt att göra själv.

Har frågat runt på en massa olika ställen, plus Åsas kompis som är frisör om de tror att de kan bli bra om jag gör det själv och de lät alla hyffsat positiva så jag kör på! =)

Jenny och personalen på Åhlens City som faktiskt  verkade ha ganska bra koll för övrigt tyckte båda att jag skulle använda mig av Swartzkopf M1, den innehåller tydligen dubbla påsar med blekmedel och ska ge kalla toner, dvs minska risken för att det blir gul. Så på söndag kör vi! =)
Kommentarer

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress:

URL:

Kommentar:

Trackback

En go och glá 25-årig brud med ett stort intresse för mode, skönhet och hälsa. Nybliven Göteborgare. Älskar att shoppa mycket och ofta. Drömmer och inspireras av Haute Couture och dyra designerplagg. Lever för mina underbara vänner, mysiga hemmakvällar och vilda nätter ute!

lindisplace@
hotmail.com

RSS 0.91