Världen samlas i mitt hem


När jag ändå är inne på inredning så passar jag på att slänga upp lite fler bilder från mitt hem. Som ni kanske vet (på grund av att jag tjatat om det innan;o) så vill ja ha ett personligt och framför allt mysigt hem! Visst kan jag tycka att totalt stilrena hem i inredningsmagasin är superfina, men jag skulle inte känns mig hemma i en sådan miljö.  Mitt hem består bla av det på bilden ovan:

- Väggmålning som jag knåpade ihop en kväll, inspirationen hittade jag på nätet, beamern lånade jag från jobbet. Vad skulle man ta sig till utan modern teknik va?! =)
- En drake i guld som jag köpte vid Kinesiska muren när jag var där i oktober.
- Mexicougn, visserligen köpt i en butik på Linnégatan, men iaf direkt importerad på beställning från Mexico. Jag älskar den verkligen! Sprider härligt ljus och värme med några blockljus i.
- Tavor tryckta på tyg, köpa i Australien.
- Fotografier från Thailand.
- Vattenpipa som jag köpte i Egypten när jag var där med Angelika för några år sen.

Alltid när jag är i ett nytt land så försöker jag köpa med mig någon sovenir, men det är inte alltid så lätt att hitta någon som faktiskt är snygg och passar i hemmet.
Kommentarer

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress:

URL:

Kommentar:

Trackback

En go och glá 25-årig brud med ett stort intresse för mode, skönhet och hälsa. Nybliven Göteborgare. Älskar att shoppa mycket och ofta. Drömmer och inspireras av Haute Couture och dyra designerplagg. Lever för mina underbara vänner, mysiga hemmakvällar och vilda nätter ute!

lindisplace@
hotmail.com

RSS 0.91