Renovering av hallen..

Hallå vänner! Vad tycker ni om tapeten till vänster? Tänkte ha den i hallen. Först var jag inne på nån fondvägg, men jag tror nog ändå att jag kör på vitt. Jag tycker hallar känns mer mörka och instängda med murriga färger och det vill man ju inte! =)

Ikväll så har jag slipat, spacklat och målat listerna i hallen. Jisses vad det rök när jag slipade, fick nästan andnöd där ett tag när näsborrarna var fulla med damm och det yrde runt så man knapt kunde andas. En lessons learned till nästa gång är helt klart att anväda munnskydd!

Imorn är det fredag (no shit!) Då ska jag måla ett andra lager och baka nån god tårta till min kära bror som fyllde år igår! Annars blir det nog lugnt. På lördag är det
TUR2009 mässa på Svenska mässan, en resemässa. Vi tänkte gå dit och se om man kan göra några fyndresor. Om inte annat så kommer man förmodligen att bli galet sugen på att resa iväg!
Kommentarer
Postat av: Cammi

Den syns ju inte så bra:/ e lite ljust..

Postat av: Johanna

Jätte snygg!!

2009-03-19 @ 21:44:45
URL: http://jojosplace.blogg.se/
Postat av: Anna

Vi brukar med åka på TUR mässan men iår blir de inget. Men de är skoj att gå där å drömma ;)

2009-03-20 @ 15:18:57
URL: http://dressingroom.webblogg.se/

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress:

URL:

Kommentar:

Trackback

En go och glá 25-årig brud med ett stort intresse för mode, skönhet och hälsa. Nybliven Göteborgare. Älskar att shoppa mycket och ofta. Drömmer och inspireras av Haute Couture och dyra designerplagg. Lever för mina underbara vänner, mysiga hemmakvällar och vilda nätter ute!

lindisplace@
hotmail.com

RSS 0.91