Nya sommarplagg =)


Kom precis hem från stan, jisses va fok det var! Inte speciellt oväntat dock då det precis har varit löning. Ikväll blir det fest med några vänner som har hyrt sviten på Clarion, lutar åt att det blir en mycket lyckad kväll med andra ord! =) Fast jag tänkte faktiskt ta det ganska lugnt, det ska bli fint väder imorn och jag har ingen lust att sova bort hela dan! Många vuxenpoäng på den! *hihi*

Klänningen längst till vänster försökte jag beställa från H&M för ett tag sen, men då var den slut. Jag blev riktigt glad när jag hittade den i butik idag! Klänningen i mitten kommer att bli toppen i Tunisien. Kjolen längst till höger hittade jag på Åhlens och var ett givet köp! Marinblå med vita och röda sidenband, kommer att bli fin fin till ett vitt linne i soomar! =)

Nu ska jag slappa lite och sen förbereda mig för att ge mig ut i nattstad Göteborg. Hoppas att ni får en skön kväll! Ciao!

Kommentarer
Postat av: Daniella

Ja, jag håller med :) Fina kläder! Hoppas du haft en bra helg


Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress:

URL:

Kommentar:

Trackback

En go och glá 25-årig brud med ett stort intresse för mode, skönhet och hälsa. Nybliven Göteborgare. Älskar att shoppa mycket och ofta. Drömmer och inspireras av Haute Couture och dyra designerplagg. Lever för mina underbara vänner, mysiga hemmakvällar och vilda nätter ute!

lindisplace@
hotmail.com

RSS 0.91