Nu finns det ingen återvändo!


Fick för mig att byta tapeter i hallen så efter jobbet hakade jag på min kolega Berth bort till Sisjön och köpte stämjärn, slippapper, spackel mm. Ända sen jag flyttade in så har jag stört mig på att man bara målat över borden, att tapeten är helt veckad i hörnen och att de gjort nån ful hemma lösning med telefonsladden när de dragit den till köket! Nu ska det banne mig bli ordentligt gjort! Har ägnat ca två timmar åt att riva bort tapet, det var ca fyra lager så det tog sin lilla tid. Sen hoppas jag att pappa kan asistera mig lite och fixa nåt man kan sätta i hålet under telefonuttaget.. ;o).
Kommentarer

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress:

URL:

Kommentar:

Trackback

En go och glá 25-årig brud med ett stort intresse för mode, skönhet och hälsa. Nybliven Göteborgare. Älskar att shoppa mycket och ofta. Drömmer och inspireras av Haute Couture och dyra designerplagg. Lever för mina underbara vänner, mysiga hemmakvällar och vilda nätter ute!

lindisplace@
hotmail.com

RSS 0.91