Lördagens party outfit


Kjol från Gina Tricot. Linne köpt på SUPRÈ i Australien. Svarta trumpbyxor. Svarta mocca over knee stövlar från Bianco. Väska från Jimmy Choo (köpt i Kina). Halsband köpt på Kappahl och armband från Indiska.

Egentligen så skulle jag haft ett helsvart linne med brottarrygg, men det var som bortblåst när jag skulle klä på mig så det fick bli första bästa linne jag roffsade åt mig. Fattar inte varför jag alltid ska vara ute i så dålig tid när jag ska göra mig iordning! Det spelar ingen roll om jag inte gjort ett skit på hela dan jag börjar ändå alltid fixa mig för sen.. Vem sa att man lär sig av sina misstag? *hehe*
Kommentarer
Postat av: Sophy - What U See Is What U Get.

snyggt!

du e inte ensam om d här fenomenet, börjar jag tidigare så tar d längre tid o fixa till mig än förra gången då jag började "försent". Det blir aldrig bra haha


Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress:

URL:

Kommentar:

Trackback

En go och glá 25-årig brud med ett stort intresse för mode, skönhet och hälsa. Nybliven Göteborgare. Älskar att shoppa mycket och ofta. Drömmer och inspireras av Haute Couture och dyra designerplagg. Lever för mina underbara vänner, mysiga hemmakvällar och vilda nätter ute!

lindisplace@
hotmail.com

RSS 0.91