Lite torsdags shopping =)


Idag hade jag och Jossan en shopping date! =) Kom hem med de här jeansleggingsen från, hör och häpna Kappahl! Vet inte om det är jag som är lite skum eller om det är formen på jeansen, men jag får lixom inte riktigt upp dem i midjan.. det bildas något som skulle kunna liknas vi ett gällivarehäng i skrevet, inte så hett! *asg* Misstänker att jag har lite för feta ben..hehe.. Men skam den som ger sig! Jag utför för tillfället lite akrobatiska övningar i soffan i hopp om att de ska töja sig lite. Vill att de ska sitta som en smäck för de har en perfekt blå färg och snygga fickor i bak! Hmm.. man kanske skulle ta och sova med dem på.. *hehe* Köpte även en mineral foundation från Maybelline. Jag har hört mycket gott om denna typen av foundation och att hyn ska få en fin lyster så det ska bli kul och testa.
Kommentarer

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress:

URL:

Kommentar:

Trackback

En go och glá 25-årig brud med ett stort intresse för mode, skönhet och hälsa. Nybliven Göteborgare. Älskar att shoppa mycket och ofta. Drömmer och inspireras av Haute Couture och dyra designerplagg. Lever för mina underbara vänner, mysiga hemmakvällar och vilda nätter ute!

lindisplace@
hotmail.com

RSS 0.91