Helgens budget shopping!



För att ni inte ska tro att jag är helt shoppinggalens så vill jag först bara skriva att jag lämnade tillbaka de båda
leggingsen som jag köpte förra veckan samt skinnjackan från Bubbleroom!

* Crossover väska från Wasséns, 349 kr (väskan från Åhlens som jag bloggade om var pytteliten och verkligen inget att hänga i julgranen.. eller ja, egentligen så kanske den hade passat bäst frö just det ändamålet *höhö*
* Svart/vit klänning från Gina, 149 kr
* Svart halsband med "bollar", 38 kr i väskaffären mitt emot Mango
* Halsduk från H&M, 129 kr. Jag ville ha en halsduk i både svart och brunt som matchar den bruna skinnjackan OCH tex en svart väska eller svarta byxor.
Kommentarer

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress:

URL:

Kommentar:

Trackback

En go och glá 25-årig brud med ett stort intresse för mode, skönhet och hälsa. Nybliven Göteborgare. Älskar att shoppa mycket och ofta. Drömmer och inspireras av Haute Couture och dyra designerplagg. Lever för mina underbara vänner, mysiga hemmakvällar och vilda nätter ute!

lindisplace@
hotmail.com

RSS 0.91