Dagens slappis outfit + nyfärgad kaluffs


Idag gick jag från jobbet klockan halv sex OCH det var ljust! Helt underbart, nu känner jag att våren är på väg. Sen att det har snöat i stort sett hela dan det tycker jag att vi bortser ifrån.. ;o)

Jag kände lite lätt ångest över att gå till jobbet imorse eftersom jag visste att jag hade endel att ta igen (tex ca 70 olästa mejl!) från förra veckan eftersom jag missade en och en halv dag. Nu känns det iaf riktigt skönt för jag lyckades städa av det mest akuta plus att telefonen för en gångs skull var relativt tyst. Visst blev det en ganska lång dag, men det var det värt för det känns så skönt att vara i fas och att det inte finns en massa saker kvar som man "borde gjort".

Idag blev det en rätt slapp outfit: Stentvättade jeans från Gina. Blå/vit randig tröja från Lindex. Converse. Väska köpt i Kina (ska föreställa Coach).

Färgade håret hemma igår för första gången i mitt liv. Det blev faktiskt precis så som jag ville, dvs i stort sätt ingen skillnad alls från innan förutom lite mörkare och att utväxten försvann. Jag lyckades dessutom med den stora bravden att INTE fläcka ner hela mig *mycket stolt* Hehe!
Kommentarer
Postat av: Angelicas Closet

Jag hoppas att våren är på väg!

Postat av: eeliin.

uhh, älskar byxorna och tröjan, vart har du köpt dom?! :)

2009-03-02 @ 20:52:24
URL: http://innepersonen.blogg.se/
Postat av: Anna

Du har blivit utmanad. Titta in i min blogg så får du se. Du behöver självklart inte vara med men de vore skoj.

2009-03-03 @ 17:20:01
URL: http://dressingroom.webblogg.se/
Postat av: delinda

snyggt =) vilken färg använde du? kram

2009-03-04 @ 12:59:40
URL: http://www.delinda.se

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress:

URL:

Kommentar:

Trackback

En go och glá 25-årig brud med ett stort intresse för mode, skönhet och hälsa. Nybliven Göteborgare. Älskar att shoppa mycket och ofta. Drömmer och inspireras av Haute Couture och dyra designerplagg. Lever för mina underbara vänner, mysiga hemmakvällar och vilda nätter ute!

lindisplace@
hotmail.com

RSS 0.91