Dagens klädsel + svammel


Orange kjol med fickor från Åhlens. Brun topp från H&M. Mönstrade strumpbyxor från Åhlens. Mocca stövlar från DonDonna. Väska från "Mulberry". Stor herrklocka i guld och brunt köpt i Kina. Nylackade naglar med fransk manikyr med små blommor.

Jag har sån sjuk träningsvärk, jag känner mig seriöst handikappad! Eventuellt så att jag överdrev lite med vikterna i benpressen i lördags. Jag skyller allt på Anna som är grymt på benövningar och man vill ju inte vara sämre! *sg* Nåja, det ska väl gå över, men just nu så känner jag mig som en vandrande pinne! Då var äntligen måndagen över då, jag kan inte påstå att jag varit speciellt pigg idag, men jag är nog knappast ensam, den där timman på morgonen känns verkligen, dessutom så är det nu mera mörkt igen när man vaknar.. =(

Nu ska jag fixa ihop något till kvällsmat.. jag känner åt vilket håll det lutar.. BANANGRÖT! *hihi*
Kommentarer

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress:

URL:

Kommentar:

Trackback

En go och glá 25-årig brud med ett stort intresse för mode, skönhet och hälsa. Nybliven Göteborgare. Älskar att shoppa mycket och ofta. Drömmer och inspireras av Haute Couture och dyra designerplagg. Lever för mina underbara vänner, mysiga hemmakvällar och vilda nätter ute!

lindisplace@
hotmail.com

RSS 0.91