Dagens klädsel + svammel


Vilka konstiga människor det finns! Idag när jag stod i kassan uppe på Hemköp så står det en kvinna framför mig och håller i EN skumbjörnvet en sån där fluffig vit sak på ca 3 cm täckt med choklad. När hon kommer fram till kassan sträcker hon fram den och vill betala. Kassörskan tittar konstigt på henne, tar godisbiten, lägger den på ett kvitto och väger den, 1 kr kostade den. Den konstiga kvinnan betalar och går sin väg. Mycket skumt beteende, men jag antar att man får vara glad för att hon hade moral nog för att betala för den och inte bara ta den? *haha*

Dagens klädsel: Svarta kostymbyxor från Esprit. Vit skjorta med puffärm från Only. Svart väst från H&M. Svarta stövlar från Vagabond. Klocka köpt i Kina.
Kommentarer
Postat av: Robert Petersson

Tja tjejen, Cool blogg & fräsha bilder..

Intresserad av att göra en Photosession ?

Letar nu efter nya modeller inför sommaren 2009



//robert

Postat av: Anna

Vad fin du var i håret=)

2009-03-30 @ 16:02:36
URL: http://dressingroom.webblogg.se/

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress:

URL:

Kommentar:

Trackback

En go och glá 25-årig brud med ett stort intresse för mode, skönhet och hälsa. Nybliven Göteborgare. Älskar att shoppa mycket och ofta. Drömmer och inspireras av Haute Couture och dyra designerplagg. Lever för mina underbara vänner, mysiga hemmakvällar och vilda nätter ute!

lindisplace@
hotmail.com

RSS 0.91