Somrig slappis outfit


Begie byxor grån GAP, vitt ribbat linne från H&M, ljusblå skjorta från Lindex, tygskor från DinSko (inhandlades igår), cross over väska från H&M, armband från Miss Dee.

Lite sunkig bild men det är så man blir av att sitta på en 30-gradig buss i en halv timma, dessutom så hade jag en bad-hair-day så det fick bli toffsar, oerhört sofistikerat och moget! *fniss*

Jag och Jossan var ute och gick på lunchen idag och virrade bort oss fullständigt, jag börjar att bli bra på det! *asg* Tog en dryg timma för oss att ta oss tillbaka till Volvo, men det var fint väder och vacker natur så det gjorde inte så mycket.. =)
Kommentarer

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress:

URL:

Kommentar:

Trackback

En go och glá 25-årig brud med ett stort intresse för mode, skönhet och hälsa. Nybliven Göteborgare. Älskar att shoppa mycket och ofta. Drömmer och inspireras av Haute Couture och dyra designerplagg. Lever för mina underbara vänner, mysiga hemmakvällar och vilda nätter ute!

lindisplace@
hotmail.com

RSS 0.91