Presenter!



Jag hade absolut inte räknat med att få så mycket presenter, men självklart så blev jag jätteglad! Man är väl materialist! *hihi* Jag måste säga är grymt imponerad av att ni kommit på så bra saker, jag älskar allt! Tack så hemst mycket söta!

* 7- armand ljusstake + ljus
* Karaff + glas från Rosendahl
* Leilas bakbok "A piece of pie"
* Muffins bok
* Leopardmönstrade bullformar ;o)
* Hårblås (var i sjukt stort behov av en ny!)
* Två jättefins lycktor från Sia + ljus
* Två nessesärer i fin grönturkos färg
* Halsband från Miss Dee (inveg det igår!)
* Ringt från Miss Dee
* BUS bronzer från Lancôme
* Världens bästa mascara från Loréal
* Ansiktsmask
* Versace Crystal, love it!

Välkomna på tantfika med 7-sorters kakor senare i sommar! =)
Kommentarer
Postat av: johanna

whyred har släppt en glasögonkollektion, kolla in den i min blogg!


Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress:

URL:

Kommentar:

Trackback

En go och glá 25-årig brud med ett stort intresse för mode, skönhet och hälsa. Nybliven Göteborgare. Älskar att shoppa mycket och ofta. Drömmer och inspireras av Haute Couture och dyra designerplagg. Lever för mina underbara vänner, mysiga hemmakvällar och vilda nätter ute!

lindisplace@
hotmail.com

RSS 0.91