Dagens romantiska outfit


Nya jeansen som jag köpte på MQ's rea igår, vit tunika från Vila, långt vitt linne från H&M under till, svarta pumps från Vagabond, armband med genomskinliga glaspärlor och silverhalsband med stor sötvattenspärla köpta i Kina.

Äntligen fredag! Synd bara att det pissregnar ute, MEN enligt Smhi så ska det bli jättefint väder i helgen så det håller vi tummarna för! =) Känner mig väldigt sockersöt i den här tunikan, men med svarta stuprörjeans till så känns det iaf lite coolare *hehe* Lägg märkte till min nya fina handduk som hänger till höger om mig, köpte den för en ringa summa på Indiska i veckan =) Nehe, nu ska jag ta oh sätta på en film, jag har kommit in i en riktig film-tittar-period om ni inte har märkt det.. =) Ciao!
Kommentarer
Postat av: Sandra ♥

Snyggt!!


Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress:

URL:

Kommentar:

Trackback

En go och glá 25-årig brud med ett stort intresse för mode, skönhet och hälsa. Nybliven Göteborgare. Älskar att shoppa mycket och ofta. Drömmer och inspireras av Haute Couture och dyra designerplagg. Lever för mina underbara vänner, mysiga hemmakvällar och vilda nätter ute!

lindisplace@
hotmail.com

RSS 0.91