Dagens klädsel + svammel


Svarta kostymbyxor från Esprit, rosa kofta från H&M, svarta pumps med kilklack från Vagabond, stor sötvattenpärla köpt i Kina, silverring från Miss Dee.

Idag har jag varit och hämtat ut min plattång från GA.MA som jag beställde från Baresso. Egentligen kom den redan igår, snabba leverans det gillar jag! Sen var jag inne på H&M en sväng, de har rea nu och jag måste säga att den är ovanligt bra för att vara H&M! Jag köpte den här söta koftan igår för 98 kr (ord 298 kr) och en djupblå skjortklänning idag för samma pris. =) Var även inne på MQ som började sin rea idag, jag hittade de perfekta slimmade svarta jeansen, MEN i en strolek för små! Långa som attan var de oxå! Oddsen för att de finns kvar i en annan MQ-affär känns inte jättestora.. =(

Sist men inte minst... skatteåterbäringen har kommit! Just nu känns det helt jävla underbart att jag sket i att jämka på lägenheten!

Nu ska jag ta hand om mitt löshår som jag färgat slingor i (ville få det att se lite mer natrligt ut). Så nu är det bara att inviga min nya plattång och locka mtt eget och löshåret, inte superkul, men det måste göras!

Hoppas ni får en skön kväll! Kraaaaam
Kommentarer

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress:

URL:

Kommentar:

Trackback

En go och glá 25-årig brud med ett stort intresse för mode, skönhet och hälsa. Nybliven Göteborgare. Älskar att shoppa mycket och ofta. Drömmer och inspireras av Haute Couture och dyra designerplagg. Lever för mina underbara vänner, mysiga hemmakvällar och vilda nätter ute!

lindisplace@
hotmail.com

RSS 0.91