Dagens klädsel + svammel


Aprikos klänning från Indiska, cashmere kofta från Lindex, leggings från H&M, pumps från Vagabond, skärp från Rut mfl och halsband från Åhelns.

Idag har jag äntligen fått tummen ur och städat, yey me! Har haft lite ångest över de små dammiga husdjuren ett par dagar nu *hehe* Igår var jag och Anna på Linné Terassen efter jobbet och tog ett glas vin, himla mysig måndagsaktivitet måste jag säga att sitta där i solen och mysa! Nu ska jag strax ta en promenad och införskaffa lite sill och färskpoatis, blev så vansinningt sugen på det och lite övning inför Midsommar är ju aldrig fel, dock så tror jag bestämt att jag utesluter snappsen! *heh* 

Later!
Kommentarer

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress:

URL:

Kommentar:

Trackback

En go och glá 25-årig brud med ett stort intresse för mode, skönhet och hälsa. Nybliven Göteborgare. Älskar att shoppa mycket och ofta. Drömmer och inspireras av Haute Couture och dyra designerplagg. Lever för mina underbara vänner, mysiga hemmakvällar och vilda nätter ute!

lindisplace@
hotmail.com

RSS 0.91