Buenas tardes- Hoy traje

Klänning från Vila, vita pumps med kilklack från Vagabond, armband från Miss Dee, nytt halsband köpt i Smögen.

Ja det gäller ju att börja öva nu på sin spanska för om 1½ vecka smäller det, då åker jag till Mexico! Idag har återigen varit en varm dag i götet, synd bara att man måste tillbringa den inne på ett kontor =( Efter jobbet så åkte jag in till stan och köpte lite småsaker, bl a en gul klänning, tror bestämt att den åker på imorn! Införskaffade även nya blad till min rakhyvel, 155 spänn, tråkig sak att lägga sina slantar på!

Efter shoppingen mötte jag upp Jossan och vi la oss i gräset mot kanalen vid Storan och snackade gött =)

Idag bokade jag även en tid för fransförlängning, ska bli riktigt kul att se hur det blir! Fatta vad gött att slippa ha mascara och att ögonen ändå syns när man badar och är osminkad *asg* Jossan har gjort sina ett bra tag nu och det ser grymt naturligt ut!
Kommentarer
Postat av: E

söt klänning

Postat av: Anonym

härlig blogg :D

vad tycker du om min?

http://annebertelsen.blogg.se

ha en bra kväll :)

2009-06-30 @ 21:40:42
Postat av: simone

Sv: Åhnej, förlåt.. jag trodde det var du! Men tröjan är snygg iallafall^^ Jag måste lära mig att anända mina glasögon mer^^ Missade du bff? ajaj! Fast man kan ju ändå se det gratis på tv3.se :)

2009-06-30 @ 21:53:01
URL: http://fattybom.blogg.se/
Postat av: Simone

Sv: Nej, iofs.. men jag följer ju din blogg flitigt.. menmen. Jag vet att du är blond och mycket söt :) Funkar inte klippet? Va dåligt. Nog många som får kramp över det just nu som missade programmet :] Huuh.. jag svettas bort här, vi har 30 i lägenheten :/ Har ni lika varmt hos dig?

2009-06-30 @ 22:31:04
URL: http://fattybom.blogg.se/
Postat av: simone

Sv: Haha, gamla damer is the shit! ^^ Gott ställe ni la er på, vid storan där - vi brukar också sitta där på gräskanten "och blicka ut över vattnet" ;)

2009-07-01 @ 09:19:12
URL: http://fattybom.blogg.se/

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress:

URL:

Kommentar:

Trackback

En go och glá 25-årig brud med ett stort intresse för mode, skönhet och hälsa. Nybliven Göteborgare. Älskar att shoppa mycket och ofta. Drömmer och inspireras av Haute Couture och dyra designerplagg. Lever för mina underbara vänner, mysiga hemmakvällar och vilda nätter ute!

lindisplace@
hotmail.com

RSS 0.91