Bra och ha grejer!


Har typ letat efter ett par låååånga fritidsbyxor hur länge som helst, men aldrig hittat några som är långa nog och som sitter bra. Gissa vad jag hittade på Kappahl av alla ställen? Jo ett par alldeles utmärka sånna byxor. Jag fick naturligtvis lägga ner dem lite, men då blev de perfekta! Köpte även en härlig turkos tubklänning som jag tänkte dra över bikinin i Mexico. Sist men inte minst blev det ett lite längre vitt linne som man kan stoppa ner i byxorna utan att riskera glipa i ryggen! *hehe*
Kommentarer
Postat av: Karin A

Hej , nu har vi likadana klänningar, men jag har den svarta varianten ! Hoppas allt är bra med dig

2009-06-10 @ 21:35:55
Postat av: Linda

Karin A: Visst va det skönt mönster på den! Bra smak tjejen! hehe


Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress:

URL:

Kommentar:

Trackback

En go och glá 25-årig brud med ett stort intresse för mode, skönhet och hälsa. Nybliven Göteborgare. Älskar att shoppa mycket och ofta. Drömmer och inspireras av Haute Couture och dyra designerplagg. Lever för mina underbara vänner, mysiga hemmakvällar och vilda nätter ute!

lindisplace@
hotmail.com

RSS 0.91