Bad hairday


Skjorta med tillhörande bälte köpt på Esprit i Bangkok, aptight svarta byxor från H&M, pumps från Vagabond, kristall örhängen köpta i Thailand, stor herrklocka köpt i Bejing, ring och halsband från Miss Dee, tack Åsa & Emelie!

Har faktiskt tagit mig i kragen idag och dragit mig själv till gymmet, men jag kan inte påstå att det var speciellt upplyftande, jag vill vara ute när det är sommar! Sen har jag hunnit med lite shopping oxå! =) Ska snart skutta in i duschen och sen blir det Greys Anatomy! Har inte klarat av ett enda avsnitt med torra ögon på väldigt länge och jag känner på mig att det inte kommer att bli mycket bättre den här gången.. *hehe*
Kommentarer

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress:

URL:

Kommentar:

Trackback

En go och glá 25-årig brud med ett stort intresse för mode, skönhet och hälsa. Nybliven Göteborgare. Älskar att shoppa mycket och ofta. Drömmer och inspireras av Haute Couture och dyra designerplagg. Lever för mina underbara vänner, mysiga hemmakvällar och vilda nätter ute!

lindisplace@
hotmail.com

RSS 0.91