25- års fest!


Det blir ganska mycket packning när åtta tjejerska sova i samma lägenhet *hehe*


Massa paket!


Vildana & Helene


Vissa fattade att de gröna blommorna var underlägg till glasen..*hihi*


Mat!


Emelie, Emma och Sabina


Åsa fick ett jättefint halsband av Emelie!


... och jag fick ett stooort guldpaket innehållandes en fin 7- armad ljusstake av Helene och Vildana.


Töserna sjunger en jättefin och väldigt passande sång för mig.. ;o)


Emily & Angelika


Vicky & Jossan


Jag & Angelika


Vi försökte få till en gruppbild på alla 16... gick så där.. *hehe*


Lika som bär! =)


Jag & Jossan, snacka om lika ögonfärg!


Emelie & Angelika


På väg in till stan- Vildana & Emelie


Jenny & Åsa


Anegelika & jag


Kolla in fransarna!


Man blir trött av att dansa.. =)


Dagen efter åkte vi till Näset och solade och jag tog mitt första dopp! Turkos bikini med silver broderi från H&M (förra året)


Så himla underbart! Varför kan det inte alltid vara så här?!


Jag vill oxå segla!!!!


Lite oordning på bilderna.. orkar inte städa om! Söta Åsa i början av partykvällen !


Rosa fördrinkar!


Me!


Wildy i kvällen kortaste klänning ;o) Den här gången vann inte jag *asg*


Sabina, Emma, Åsa och Jenny


Paket öppning..


Shake it babes!


Nenis & Åsa!

Tack vänner för en underbar kväll!!!
Kommentarer
Postat av: Sanna

fina bilder

Postat av: Anonym

Tack, själv för toppenkväll!! Vilket kalas det blev! Fina bilder, eller, de flesta iallafall....;)

Ses snart!

2009-06-01 @ 20:30:13
Postat av: Emily

Tack själv!! Hela kvällen var SÅ lyckad! Massa kramar!

2009-06-01 @ 21:22:15
Postat av: Åsa

Jaa, det var verkligen en lyckad fest! En riktig tjejfest som jag längtat så efter =) Köss på dig

2009-06-01 @ 22:13:01

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress:

URL:

Kommentar:

Trackback

En go och glá 25-årig brud med ett stort intresse för mode, skönhet och hälsa. Nybliven Göteborgare. Älskar att shoppa mycket och ofta. Drömmer och inspireras av Haute Couture och dyra designerplagg. Lever för mina underbara vänner, mysiga hemmakvällar och vilda nätter ute!

lindisplace@
hotmail.com

RSS 0.91