Dove Summer Glow & förlängda fransar

När solen är borta så får man ta till fejkbrännan =) Tänkte införskaffa den här lotionen från Dove med lätt BUS-effekt och "soft shimmer"! Jag har den "vanliga" sedan förra året och jag tycker att den är kanon! Lätt att få jämn och ger faktiskt ganska mycket färg.. det är knapt så jag skulle vilja säga att den ger en "lätt bus-effekt" som reklamen säger.. =)


Efter jobbet så ska jag även hämta ett paket på "posten" samt förlänga ögonfransarna, ska bli spännande att se hur det blir! Enligt Jossan, hennes mamma och de som sätter fransarna så blir inte ens egna fransar tunnare efter att man tappat fejk-fransarna, MEN så läste jag på en blogg om en tjej som gjort det och att hon tappat typ alla sina egna fransar, hemska tanke! Men OM man nu skulle göra det så växer de ju iaf ut igen så småning om..


Take care!


Kommentarer
Postat av: Joel

Söt blogg du har (::

Postat av: Elin

ja ögonfranslös vill man ju inte bli :o

2009-07-07 @ 13:58:21
URL: http://elinarnehed.blogspot.com
Postat av: simone

Sv: Jo, att bara sätta ett par längst ut ger en naturligt flirtig look :) Fast det ser mest knas ut med bara några stycken om man har väldigt korta, ljusa glesa fransr:) Vad kul med förlängning, hur går det till egentligen? Och hur länge håller det..? Tänkte på att man tappar ju fransar då och då, precis som håret på huvudet :)

2009-07-08 @ 13:52:51
URL: http://fattybom.blogg.se/

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress:

URL:

Kommentar:

Trackback

En go och glá 25-årig brud med ett stort intresse för mode, skönhet och hälsa. Nybliven Göteborgare. Älskar att shoppa mycket och ofta. Drömmer och inspireras av Haute Couture och dyra designerplagg. Lever för mina underbara vänner, mysiga hemmakvällar och vilda nätter ute!

lindisplace@
hotmail.com

RSS 0.91