Tillbaka i Gbg!

Helgen hos Åsa var alldeles perfekt! I fredags när jag kom dit så gick vi ut och käkade med Åsas pojkvän och några av has kompisar. Sen slöt Emma upp och vi gick till Kulturhuset där det var Trubadurkväll. Det va ett gäng riktigt duktiga killar som spelade en massa mysig låtar. Vi lyssnade, drack ett par glas vin och pratade gött!

Igår sov vi tills vi vaknade, underbart! Sen drog vi ut till Överby för lite shopping. Jag kom där ifrån med två riktigt bra reafynd! :o) Efter det så handlade vi lite go mat och begav oss hemmåt. Kvällen blev lugn men skön, enda missen var väl att det bara var skit på tv (tills Walander då..) Jag försår inte hur man kan tycka att Körslaget är bra? Jag får ont i öronen av all falsksång *'hehe*

Idag tog jag tåget hem vid ett-tiden och på väg till Göteborg så sprack molntäcket upp så jag drog på mig friluftskläderna när jag kom hem och gick en ordentlig runda.

Nu är jag snart klar med att laga mat. Jag tycker att söndag eftermiddag är perfekt att förbereda mat inför veckan. Den här gången blev det Fyllda paprikor till fyra dagar och Broccoli och blomkåls bakelse till X antal dagar (får naturligt vis ha nåt kött till det oxå.. :o) Nu har jag lite kex inne i ugnen och det doftar ljuvligt av rosmarin!

Hej hopp!
Kommentarer

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress:

URL:

Kommentar:

Trackback

En go och glá 25-årig brud med ett stort intresse för mode, skönhet och hälsa. Nybliven Göteborgare. Älskar att shoppa mycket och ofta. Drömmer och inspireras av Haute Couture och dyra designerplagg. Lever för mina underbara vänner, mysiga hemmakvällar och vilda nätter ute!

lindisplace@
hotmail.com

RSS 0.91