Sorry..

..för den bedrövliga uppdateringen, men det är fullt ös medvetslös på hemma fronten just nu skulle man kunna säga! Igår plockade jag in allt i skåpen igen och strukturerade upp det, något som jag egentligen borde gjort när jag flyttade in för drygt ett år sen! Men nu står allt prydligt och fint på sina hyllor! Nu gäller det bara att vänja sig vid vart man har placerat allt så man inte rycker upp luckan till tallrikarna när man ska ha glas osv... =)

Idag ska jag fortsätta röja, slipa och måla det som är kvar. Funderar även på att ta tag i mig själv och olja in ekbordet. Tog iaf ett steg i rätt riktning när jag var på Ikea i helgen och köpte olja.. =)

Hej hopp gummi snopp!
Kommentarer

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress:

URL:

Kommentar:

Trackback

En go och glá 25-årig brud med ett stort intresse för mode, skönhet och hälsa. Nybliven Göteborgare. Älskar att shoppa mycket och ofta. Drömmer och inspireras av Haute Couture och dyra designerplagg. Lever för mina underbara vänner, mysiga hemmakvällar och vilda nätter ute!

lindisplace@
hotmail.com

RSS 0.91