Bilder från Nyår!

På Nyårsafton så var jag, Emily, Helene, Emelie och Elias här hos mig! En superlyckad kväll som framåt småtimmarna slutade på Excet...


Vi ramlaaaaarrr..


Förrätt- Geost på chiabbatta och roccolabädd. Över har jag ringalt olivolja och honung. Sååå gott!


Dax för varmrätt!


Glömde att ta kort på varmrätten så jag rekonstruerade lite dagen efter (God bless left overs!). Fylld paprika med kyckling och en massa annat gott i. Pressad potatis till och sallad.


Nenis och Emily.. något är tydligen väääldigt roligt.. och jag har ingen som helst aning om vad det var.


Dessert- Brownie med vitchoklad och glass till. Såg godare ut i verkligheten..hehe!


Vi spelade bla ett charad spel.. himla kul!!!


Ladies in black!


Helene och Emily


Så här skulle vi sett ut om inte huvudena inte satt fast på kroppen.. bara så ni vet.. :o)


Nenis är supersöt i sin rosa klänning!!


Speldax!


Elias öppnar champangen..


.. som var sjukt god!


Tolvslaget! SKÅL!

Nu sitter jag här i soffan, själv.. för typ första gångn på två veckor. Känns både lite skönt och lite enasmt. Fast mest skönt! *hehe* Tack mina underbara vänner för en riktigt kul kväll och de fina kommentarerna på min ansalgstavla! *asg* Jag ska tänka på saken.. ;o)
Kommentarer
Postat av: Emily

Tack själv gumman för en superkväll!! Kommer inte riktigt ihåg kommentarerna på tavlan men det var säkert mycket kloka ord! :) (har ju en aning om vad det handlade om) Vi hörs och ses snart!! Kram kram

2009-01-04 @ 00:05:30
Postat av: Helene

Jag hade så roligt, trots kvällens sista timmar och dagen efter:) Nej, men det var verkligen trevligt, det hade ni ordnat bra! Vi ses snart igen hoppas jag! Puss och kram!

2009-01-04 @ 11:14:32
Postat av: Linda

Emily: Ja, det var väldigt kloka kommentarer! hihi Ses snart! Puss å kram!



Helene: Nej, men du var ju med de vesäntliga timmarna iaf! ;o) Klart vi ses snart! Ha det bäst gumman!

Postat av: Angelicas Closet

Åh brownie!

2009-01-06 @ 13:00:31
URL: http://www.angelicascloset.se
Postat av: Eva

Hallå där, ett tips för att göra getosten ÄNNU godare - droppa på balsamvinäger på ruccolan INNAN du lägger på resten. Jättegott! :-)

2009-02-09 @ 19:08:09
URL: http://soscary.blogg.se/

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress:

URL:

Kommentar:

Trackback

En go och glá 25-årig brud med ett stort intresse för mode, skönhet och hälsa. Nybliven Göteborgare. Älskar att shoppa mycket och ofta. Drömmer och inspireras av Haute Couture och dyra designerplagg. Lever för mina underbara vänner, mysiga hemmakvällar och vilda nätter ute!

lindisplace@
hotmail.com

RSS 0.91