2 veckor med HFLC

Nu har jag kört HFLC (high fat low carb) i två veckor och jag mår så bra! Det är så skönt att vara av med sötsuget, att kunna äta tills man är mätt utan att gå upp i vikt och att inte känna sig uppblåst! Tänkte köra så här ett tag tills jag kommer på spår igen och därefter införa en godisdag i veckan och verkligen försöka hålla mig till den! Ovan kommer lite bra HFLC recept som jag har svängt ihop idag.. =)

Föresten..
HÄR kan ni läsa allt ni behöver veta om HFLC. Försöker även få min kära far att äta så här eftersom det skulle kunna innebära att han kunde minska på insulinet.. går sådär..*hehe* Det är svårt att lära gamla hundar sitta.. men jag älskar honom ändå! =)
Kommentarer
Postat av: Anonym

Ang namnet på ditt blogg

Det heter Confessions of .... (i pluralis alltså)

Hälsar språkläraren och engelskmannen Maureen

2009-06-30 @ 11:06:13
Postat av: OleFattGuy

Maureen,

om vi ändå är inne på språkkunskap så heter det inte "engelsKmannen" utan, egendomligt nog "<A href="http://sv.wiktionary.org/wiki/engelsman#Svenska">"engelsmannen"</A>...

Enligt min erfarenhet är Maureen dessutom ett kvinnonamn (?), så troligtvis borde du titulera dig "engelskan" (precis som språket).

Postat av: Tove

Jag tycker att det är rätt svårt att hitta en bra design till sin blogg - hur har du burit dig åt? Du har ju en riktigt snygg blogg!

2012-03-18 @ 19:43:33
URL: http://hemförsäkringidag.se

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress:

URL:

Kommentar:

Trackback

En go och glá 25-årig brud med ett stort intresse för mode, skönhet och hälsa. Nybliven Göteborgare. Älskar att shoppa mycket och ofta. Drömmer och inspireras av Haute Couture och dyra designerplagg. Lever för mina underbara vänner, mysiga hemmakvällar och vilda nätter ute!

lindisplace@
hotmail.com

RSS 0.91