Vårkänslor!

Idag är det underbart väder i Göteborg! Kanske inte så varmt, men väldigt soligt och fint! Längtar sååå till våren, inte nog med att det blir varmare, men alla människor kryper ur sina skal och känns mycket mer positiva och sociala.

Man kanske skulle fira in helgen med en bukett med tulpaner, luktar gott och sprider verkligen vår känslor!

Idag på lunchen var vi på en restaurang i Långedrag som hette
Oscars. Jättegod mat och trevlig personal! Jag käkade stekt ströming med potatis och stuvad spenat, så svensk det kan bli med andra ord. Till efterrätt så var det glassbuffe, det ni! =) För min del blev det vaniljglass med nougatsås och strössel. *jummie* Jag är fortfarande mätt och snart är det fika.. hur ska det sluta?! *hehe*

Hoppas att ni får en bra fredag den 13 för det ska jag ha! :o)
Kommentarer
Postat av: Malin

här i finland har det varit mulet idag=(längtar också till våren!!

Postat av: Anna

Ja här har de med vart en riktigt vinterdag. Snö,sol och kallt. Hoppas att du får en bra helg.

2009-02-13 @ 18:25:16
URL: http://dressingroom.webblogg.se/

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress:

URL:

Kommentar:

Trackback

En go och glá 25-årig brud med ett stort intresse för mode, skönhet och hälsa. Nybliven Göteborgare. Älskar att shoppa mycket och ofta. Drömmer och inspireras av Haute Couture och dyra designerplagg. Lever för mina underbara vänner, mysiga hemmakvällar och vilda nätter ute!

lindisplace@
hotmail.com

RSS 0.91