Snål? Nej, det handlar om prioriteringar



Köpte äntligen en lampa idag! Den ser liten å fånig ut bilden med den är faktiskt snäppet snyggare i verkligheten. Den är inte perfekt, men den är vit och för 99 kr så får den funka. Dessutom så fick jag använda mig av mina elkunskaper när jag koplade in den oxå. Visst finns det massa snygga (eller iaf halvsnygga) kökslampor i elaffärerna, men det kostar minst tusen spänn.. jag vill inte lägga tusen spänn på en lampa.. att däremot lägga samma summa på ett par läckra stövlar har jag inget emot! *hihi* Som sagt, allt handlar om prioriterngar.. :o)
Kommentarer
Postat av: anna

Hej, kanske du är intresserad utav ett par svarta pumps med silver klack`? helt oanvända såklart ! kika in om du är intresserad =) har även en tävling


Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress:

URL:

Kommentar:

Trackback

En go och glá 25-årig brud med ett stort intresse för mode, skönhet och hälsa. Nybliven Göteborgare. Älskar att shoppa mycket och ofta. Drömmer och inspireras av Haute Couture och dyra designerplagg. Lever för mina underbara vänner, mysiga hemmakvällar och vilda nätter ute!

lindisplace@
hotmail.com

RSS 0.91