Seven Pounds- recension

Igår såg jag "Seven Pounds" med Will Smith. Grymt bra film, men otroligt sorglig. Satt och hulkade rätt rejält vid ett flertal tillfällen.. och jag som hade fått för mig att jag blivit lite mer hårdhudad när det gäller film då jag inte snyfftat till nån på länge.. men så var tydligen inte fallet *hehe*

Budskapet i filen var verkligen jättevacker och gripande och den slutade "bra", fast det var inget traditionellt hllywood slut. Det här var så långt ifrån feel-good film som man kan komma, men har man lite frustration och tårar som behöver ut så var filmen perfekt! =)








Kommentarer
Postat av: Fia

Lite små seg ibland men vilket slut!Slutet gjorde hela filmen!

Postat av: Sophy

o jag som inte orkade se klart den, verkar som jag skulle haft tålamod ändå :p

2009-02-15 @ 19:27:37
URL: http://sophys.blogg.se/

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress:

URL:

Kommentar:

Trackback

En go och glá 25-årig brud med ett stort intresse för mode, skönhet och hälsa. Nybliven Göteborgare. Älskar att shoppa mycket och ofta. Drömmer och inspireras av Haute Couture och dyra designerplagg. Lever för mina underbara vänner, mysiga hemmakvällar och vilda nätter ute!

lindisplace@
hotmail.com

RSS 0.91