Inflyttningsfests outfit

Igår följde jag med Emelie och Åse på inflyttningsfest. Det visade sig bli mycket trevligt! Festen bestod av ca 35 pers i en trea i form av en vidsvåning. Värdparet hade fixat massor av plockmat och alla var riktigt trevliga. Jag tror till och med att jag kan ha hunnit växla några ord med alla =). Eftersom mamma och pappa låg över hos mig och vi skulle fortsätta att stöka med köket idag så tog jag det rätt lugnt och åkte hemmåt vid halv två tiden då resten av gänget drog in till stan. Väldigt ansvarsfullt av mig, inte sant! *hihi*


Egentligen så var jag inte så upplagd för fest då det sket sig med glasskivorna som jag skulle ha på sidorna vid köksbänken. Tanken var ju att måla dem vita, men när vi skulle sätta upp den halv sex på kvällen så visade det sig att de såg MINTGRÖNA ut (för att glaset tydligen va lite grönt..)! Hyffsat besviken jag kände mig eller! Så det var bara att tänka om..


Gårdagens outfit:
* Grå kjol- Upddsydd i Kina
* Svart "siden" kjorta- GT
* Svarta strumpbyxor
* Pumps- Vagabond
* Qviltad väska look a like CC- Kina
* Stor herrklockan- Kina
* Stor sötvattenspärla i silverkedja- Kina




Emelie och Åse... och jag och Emelie
Kommentarer
Postat av: ka

Fin outfit!


Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress:

URL:

Kommentar:

Trackback

En go och glá 25-årig brud med ett stort intresse för mode, skönhet och hälsa. Nybliven Göteborgare. Älskar att shoppa mycket och ofta. Drömmer och inspireras av Haute Couture och dyra designerplagg. Lever för mina underbara vänner, mysiga hemmakvällar och vilda nätter ute!

lindisplace@
hotmail.com

RSS 0.91