Ikea fynden!



Var ju som bekant på Ikea en sväng igår. Jag köpte nya fina kryddburkar, sen köpte jag små vita etiketter på Wettergrens att skriva namnen på. Blev en klar förbättring jämfört med "Kockens" och "Santa marias" fula burkar. Sen blev det sex stycken martiniglas (Frozen Margarita here I come!), missade tydligen dem på bilderna, men de var väldigt enkla men fina. Sen blev det ett grönt block ljus och fat till köket för att matcha nya gardinerna. Två värmeljus till de fina ljusstakarna som jag fått i inflyttningspresent av Helene och Vildana (tack tjejer!). Sist, men inte minst så blev det en vit låda att fylla hålet under diskmaskinen med.  Magnettavlan på kylskåets sida köpte jag på Village för ett tag sen. Perfekt att skriva upp saker man måste komma ihåg på!
Kommentarer
Postat av: Lazina

Ja men visst är det, super snyggt och känns riktigt vårigt:) Snygga kryddburkar du inhandlat, ikea har faktiskt mycket riktigt snyggt!:)

Postat av: Color

tack för tipset med beamern, ska hålla det så billigt som möjligt o se om man kan låna en sån el en overhead. Får se hur det blir sen, tackar

2009-02-03 @ 21:10:26
URL: http://colorismyobsession.blogg.se/

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress:

URL:

Kommentar:

Trackback

En go och glá 25-årig brud med ett stort intresse för mode, skönhet och hälsa. Nybliven Göteborgare. Älskar att shoppa mycket och ofta. Drömmer och inspireras av Haute Couture och dyra designerplagg. Lever för mina underbara vänner, mysiga hemmakvällar och vilda nätter ute!

lindisplace@
hotmail.com

RSS 0.91