Fredagens party outfit


Hej vänner! Sitter här och trycker i mig left overs av helgen godis, gör ett rätt bra jobb för det är snart slut! =) Tänkte bara slänga upp fredagens outfit så man har den dokumenterad lixom *hihi* Vill bara tillägga att toppen INTE var genomskinlig i verkligheten! Det här är vad jag hade på mig:

* Rosa siden kjol med hög midja- Gina Tricot
* Svart icke genomsklinlig topp- H&M
* Spetsstrumpbyxor- Åhlens
* Svarta over knee mocca stövlar- Binaco
* Svart lack skärp- Rut mfl
* Halsband- Indiska
* Qviltad väska- Chanel
Kommentarer
Postat av: Lino

gud så snygg kjol!

Postat av: sara

Närbild på väskan tack =O)

2009-02-16 @ 13:07:43
Postat av: Anonym

gillar kjolen riktigt mycket, älskar kläder med färg!

2009-02-24 @ 20:09:18
URL: http://maisan.blogg.se/

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress:

URL:

Kommentar:

Trackback

En go och glá 25-årig brud med ett stort intresse för mode, skönhet och hälsa. Nybliven Göteborgare. Älskar att shoppa mycket och ofta. Drömmer och inspireras av Haute Couture och dyra designerplagg. Lever för mina underbara vänner, mysiga hemmakvällar och vilda nätter ute!

lindisplace@
hotmail.com

RSS 0.91