Fake bags you buy in China


Jag fick en liten förfrågan om att visa en närmare bild på väskan längst ner till höger. Och när jag ändå var igång och fotade så tänkte jag att jag lika gärna kunde slänga med lite fler av de väskor som jag köpt i Kina. Så voalla! De två fyrkantiga är från "Jimmy Choo", den längst ner till höger ska företsälla Chanel och den svarta längst upp till vänster har jag för mig ska vara Chloe. Kvalitén är varierande, men oavsett så tycker de är fina. Dessutom så anväder jag dem inte tillräckligt ofta för att slita ut dem iaf! *hihi*
Kommentarer
Postat av: LINDA

När man hittar BRA fakekopior som man inte ser någon skillnad på från orginalet är det ju genialiskt! Chanelkopian ser ut att vara en bra kopia.


Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress:

URL:

Kommentar:

Trackback

En go och glá 25-årig brud med ett stort intresse för mode, skönhet och hälsa. Nybliven Göteborgare. Älskar att shoppa mycket och ofta. Drömmer och inspireras av Haute Couture och dyra designerplagg. Lever för mina underbara vänner, mysiga hemmakvällar och vilda nätter ute!

lindisplace@
hotmail.com

RSS 0.91