Dagens outfit & Ikea

Fattar inte vart tiden tar vägen! Varför går alltid kvällarna så fort?! Känns som att jag nyss kom hem och klockan är redan halv elva.

Idag åkte jag till Ikea efter jobbet. Gjorde en massa bra fynd! (visar sen =) Är riktigt nöjd med mig själv idag.. jag åkte från jobbet klockan fyra, sen besökte jag Ikea i Bäckelbo, plus köpcentret som låg där, plus Wettergrens inne i stan och klockan tjugo över sex var jag hemma. Snacka om effektivt! *hihi* Och då vill jag bara tillägga för den som nte vet, att jag inte har bil! Men ibland har man tur med komunikationerna =)

I helgen kommer nog Angelika hit! Ska bli skitkul!!! Det va ju trots allt ett år sen vi sågs sist!

Dagens outfit:
* Svart spets kjol- H&M
* Vit skjorta- Vila
* Svarta trumpbyxor
* Mocca stövlar- Tamaris
* Stor herrklocka- Kina

Hmm... va blek jag ser ut på bilden! Måste nog fuska med lite bus.. =)





Kommentarer

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress:

URL:

Kommentar:

Trackback

En go och glá 25-årig brud med ett stort intresse för mode, skönhet och hälsa. Nybliven Göteborgare. Älskar att shoppa mycket och ofta. Drömmer och inspireras av Haute Couture och dyra designerplagg. Lever för mina underbara vänner, mysiga hemmakvällar och vilda nätter ute!

lindisplace@
hotmail.com

RSS 0.91