"present-jul-godis" + en massa svammel

Någon kanske undrar hur i hela friden jag orkar äta upp allt godis jag gör. Svaret är: Det gör jag inte, jag ger bort det! =) Roligare och snäppet mer hälsosamt så *hehe* Fast det är klart, en och annan godisbit slinker ju ner, det är ju ändå jul snart!


Jisses vilken lång och händelserik helg det har varit känns det som! I fredags åkte jag till Åsa efter jobbet (innan det så svor jag över att jag missat tåget med två minuter för bussen va sen..). Vi myste, bakade julgodis, slingade utväxten, kollade på Ice Age och pratade massor som vanilgt. Det är verkligen underbart att ha någon som man kan tjöta om allt med och man känner sig lixom alltid lugnare och mer avslappnad när man fått göra det! Vad skulle man göra utan vänner va..? ;o)

I lördags gav vi oss, trots 11,5 minusgrader ut i halvmils spåret. Det var soligt och världen var otroligt vacker med all rimmfrost! Efter promenaden och en snabb lussefika hos Åsas mamma drog vi till Etage och senare även en liten sväng till Ikea.

På kvällen så var jag och Joel hos Sandra, Jonas och Nils. Det var hur trevligt som helst men, rätt som det va var klockan halv ett (jag gissade på elva.. det är ett gott tecken *hehe*)

Igår så var vi inne i stan en sväng och köpte de sista julklapparna, besökte julmarknaden i Haga och käkade Sushi (glömmer alltid av hur gott det är!) På eftermiddagen åkte vi ut till Kungsbacka och fikade hos Mattias och Anna, även det mycket trevligt! Dessutom så fick jag med mig två böcker som jag ser fram emot att krypa upp med i soffan i Sälen!

På kvällen kom Joels föräldrar över och drack glögg och åt julfika.. och jag fick en julklapp! *hihi* Men jag ska försöka bärga mig och inte öppna den förän på julafton! =)

Hyffast social helg eller vad!? *haha*
Kommentarer

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress:

URL:

Kommentar:

Trackback

En go och glá 25-årig brud med ett stort intresse för mode, skönhet och hälsa. Nybliven Göteborgare. Älskar att shoppa mycket och ofta. Drömmer och inspireras av Haute Couture och dyra designerplagg. Lever för mina underbara vänner, mysiga hemmakvällar och vilda nätter ute!

lindisplace@
hotmail.com

RSS 0.91