Lübeck shopping



På lördagen i Lübeck så gick jag och mamma på stan och shoppade lite, mysigt!

Hittade inte så mycket, men det var heller inte meningen. Jag köpte i alla fall det här, en stickad tröja med paljetter (mamma köpte en lika dan *hihi*), ett kakfat, ett hjärta i glas att hänga i julgranen. Jag har en liten grej för mig vilket innebär att jag försöker köpa en julgransprydnadsak i varje land jag är i. Tro det eller ej, men det har hittills gått oväntat lätt trots att jag besökt ett land mitt i sommaren! =)

I Lübeck så var vi inne i en affär som hette "New Yorker" och jag har för mig att en affär med samma namn ska öppna på Frölunda Torg. Hoppas att det är samma kedja för den affären var ungefär som Gina Tricot, billigt och mycket skit, MEN med ett och annat guldkorn! =)

Lübeck var för övrigt jättefint och otroligt mysigt med alla lampor och julpynt över allt. Lägger upp lite bilder sen när jag fått dem av mor min.
Kommentarer

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress:

URL:

Kommentar:

Trackback

En go och glá 25-årig brud med ett stort intresse för mode, skönhet och hälsa. Nybliven Göteborgare. Älskar att shoppa mycket och ofta. Drömmer och inspireras av Haute Couture och dyra designerplagg. Lever för mina underbara vänner, mysiga hemmakvällar och vilda nätter ute!

lindisplace@
hotmail.com

RSS 0.91