Karma is a bitch!

Igår när jag satt på jobbet så mejlade Emily mig och skrev att en av hennes kolegor hade försökt sig på att baka chokladfudge utefter ett av mina recept och att det misslyckats för att det va fel i receptet. Måtten var rätt, men jag hade råkat skriva att man skulle ha sockret på två ställen. Lite komiskt är det att det är exakt samma recept som jag baket efter de senaste tio åren, men eftersom jag vet hur man ska göra så har jag aldrig lagt märke till att det står fel. Tråkigt, men du är iaf receptet tillfixat.

Det roliga är att igår när jag skulle göra samm julgodis så blev det fel någonstans vilket resulterade i en grynig massa och inte en slät smet som man kunde platta ut. Då tänkte jag att det här, det är karman som slår tillbaka! Dock så tror jag att jag räddade situationen med att koka upp lite mer vatten och hälla i, men de blev inte riktigt lika bra som de brukar.. *haha*
Kommentarer

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress:

URL:

Kommentar:

Trackback

En go och glá 25-årig brud med ett stort intresse för mode, skönhet och hälsa. Nybliven Göteborgare. Älskar att shoppa mycket och ofta. Drömmer och inspireras av Haute Couture och dyra designerplagg. Lever för mina underbara vänner, mysiga hemmakvällar och vilda nätter ute!

lindisplace@
hotmail.com

RSS 0.91