Fixat nya knappar till kappan..


Kändes inte det lite som att rubriken rimmade så säg?! Fast rent regelmässigt så gör det väl inte det antar jag.. men ändå! Hur som helst nu va det ju inte rim jag skulle skriva om utan att jag har bytt ut knapparna på min kappa *hihi*

1½ timma tog det, men det var onekligen välbehövligt! De gamla knapparna var slitna, blekta och höll på att ramla loss (så jag hade ändå behövt sy i nya). För att skoja till det lite så köpte jag guldiga knappar istället för svarta. Blev inte så pjåkigt om ni frågar mig. =)

Bredvid Café Vanilj som ligger nära Nordstan så finns en liten butik som har huuuur mycket olika knappar som helst! Det har även spettsar, axelvaddar etc.
Kommentarer
Postat av: Tanja

Va med i veckans blogg och tävla! :)


Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress:

URL:

Kommentar:

Trackback

En go och glá 25-årig brud med ett stort intresse för mode, skönhet och hälsa. Nybliven Göteborgare. Älskar att shoppa mycket och ofta. Drömmer och inspireras av Haute Couture och dyra designerplagg. Lever för mina underbara vänner, mysiga hemmakvällar och vilda nätter ute!

lindisplace@
hotmail.com

RSS 0.91