Dagens klädsel + svammel


Poloklänning från H&M, ormskinnsmönstrade leggings från Lindex, boots från Zara, bälte från Missäy, silverring köpt i Mexico, örhängen från Åhelns.

Rakt hår idag. Första dagen som man kör på rakt hår efter en längre tid med lockigt (läs: ruffs ;o) så känns det alltid lite kul. Dag två däremot så känns det aptrist. Idag är en sådan dag. Ikväll får det bli volym igen =)

Sen vill jag bara passa på att skryta lite med att alla julklapparna nu är köpta! (...sen att jag bara har fyra personer som jag köper till tycker jag inte vi behöver göra så stor sak av.. ;o)

Ikväll så ska det fixas lite inför glöggfesten och kanske inhandlas en gran. Igår kväll så bakde jag till samma tillställning så nu finns det godis å andra goa grejer så folk kan rulla från festen om så skulle önskas =)

OBS! Lägg märkte till korven som hänger i fönstret till höger om mig. Inte mycket kvar av den nu, synd för den var väldans god!
Kommentarer
Postat av: Sabina

Snyggt och enkelt :)



Gå in och rösta på mitt bidrag,
http://www.yourmoda.se/klanningar/Show.aspx?id=9485

2009-12-02 @ 15:24:50
URL: http://missmalmberg.blogspot.com
Postat av: Skönhetsbloggen!

Jättefint! :)

2009-12-02 @ 15:43:14
URL: http://sockervadd.blogg.se/

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress:

URL:

Kommentar:

Trackback

En go och glá 25-årig brud med ett stort intresse för mode, skönhet och hälsa. Nybliven Göteborgare. Älskar att shoppa mycket och ofta. Drömmer och inspireras av Haute Couture och dyra designerplagg. Lever för mina underbara vänner, mysiga hemmakvällar och vilda nätter ute!

lindisplace@
hotmail.com

RSS 0.91