Markerade axlar!

Ni har väl inte kunnat ungå att märka att markerade axlar är på modet igen. Jag gillar det skarpt! Men som allt mode så sker vissa förändringar genom årtionderna.. Så mamma, nej du kan inte ha kavajen du hade på 80-talet ;o)


Om man jämför axelvaddsmodet på 80-talet och nu så känns det som att de då var väldigt stora och breda medans de idag är spetsiga, mer skäddade och nättare.


Koftan här in till tycker jag är perfekt, men den är tyvärr redan slutsåld på H&M online shop, trots att den bara släptes för nån dag sen! =(

Om några timmar så åker jag till Sthlm, men vi hörs igen på måndag! Take care!

Kommentarer
Postat av: Lia

tycker de också är fint =)

Postat av: Anonym

Hej! Du har inte kvar din Henri Lloyd jacka o den kanske är till salu:)? Mejla mig isf:)

2013-09-16 @ 19:18:30

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress:

URL:

Kommentar:

Trackback

En go och glá 25-årig brud med ett stort intresse för mode, skönhet och hälsa. Nybliven Göteborgare. Älskar att shoppa mycket och ofta. Drömmer och inspireras av Haute Couture och dyra designerplagg. Lever för mina underbara vänner, mysiga hemmakvällar och vilda nätter ute!

lindisplace@
hotmail.com

RSS 0.91