Gårdagens + svammel i vanlig ordning ;o)


Vit skjorta och leggings från H&M, skärp från Rut mfl, pumps från Vagabond, stor herrklocka köpt i Kina, silverring köpt i Mexico, silverhalsnband köpt i Smögen i somras.

Herrugud! Jag har blivit så ruggigt duktig på att ta kort på mornarna att jag knappt hinner lägga upp dem! *hehe* Man vad tusan gick snett igår? Ser ju tokröd ut på det första kortet och orange ut på det andra.. Jag måste seriöst köpa en ny kamera!

På tal om kamera så tänkte jag köpa en
Sony Ericson C95 vilket är en mobil, men jag är egntligen i stort behov av både en kamera och en mobil och den här kameran ska tydligen ha en grym kamera, MEN nu har jag läst en massa negativa kommentarer så jag har ångret mig.. Så nu vet jag inte vad jag ska satsa på för en mobil längre... =( Vilket i-lands problem va!

Går ett program på 3:an nu precis om feta personer.. Ursäkta språket, men fy fan va äckligt! Hur kan man göra så mot sig själv?!?!?!

Nu ska jag betala mina räkningar.. intresseklubben antecknar.. ;o)
Kommentarer

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress:

URL:

Kommentar:

Trackback

En go och glá 25-årig brud med ett stort intresse för mode, skönhet och hälsa. Nybliven Göteborgare. Älskar att shoppa mycket och ofta. Drömmer och inspireras av Haute Couture och dyra designerplagg. Lever för mina underbara vänner, mysiga hemmakvällar och vilda nätter ute!

lindisplace@
hotmail.com

RSS 0.91