Gårdagens klädsel + helgens planer


Rosa topp och svart kjol från H&M, pumps från Vagabond, lacksskärp från Rut mfl, halsband från Wedins.


Igår så tänkte jag att jag skulle testa ett annat solarie så jag googlade upp ett på Axel Dahlströms Torg som ligger rätt nära där jag bor. Vilket skämt! En otroligt solariebrun och rynkig man i 50-års åldern stod i kassan (bara det var ju avskräckande!) Sen hade de bara ett enda solarie i ett litet rum (vem vet vilka kameror de satt upp där.. Jag? Nojig? *hehe*) Som grädde på moset så drog han igång en hel föreläsning om hur länge och hur ofta jag borde sola. Jag fick en dålig känsla, la benen på ryggen och gick och köpte en glass istället! *hihi* man får ju passa på när det är fint väder! Känns lite som att det kan vara slut med det nu, men självklart så håller vi tummarna för en färggrann höst! =)


Ikväll åker jag till Trollhättan för en myskväll med Åsa (vi är något utav mästare på det jag och hon =). På lördag drar vi till Växjö för att träffa Nenis och Wildy! På kvällen ska vi käka på Akropolis, en grekisk restaurang med råfriterad potatis to die for!söndag är det barnvälsignelse för min nästan-systerson Arvid! Jag har på känn att det kommer att bli en mycket myisg helg!

Kommentarer
Postat av: Jessica

Sv: Tack! Jo ena handen blir det lite krångligare på, men med lite tålamod så går det :P

Postat av: Johanna

Tusen tack för tipset om lchf-pizzan! Verkade gott! Måste deffenitivt prövas! :)) Får se hur länge man håller på med lchf, ser mig inte hålla på i alla evighet ;)

2009-08-21 @ 16:45:40
URL: http://eddiesmamma.blogspot.com/
Postat av: Malin

Hej, ska helt klart testa ditt recept på kokoskakan...såg så smarrig ut...byter ut någon ingridiens eftersom jag har mjölkallergi men det brukar bli bra när man gör det :) Ha en trevlig helg.Kram Malin Jasmin & Friends

2009-08-22 @ 10:12:36
URL: http://jasminofriends.blogg.se/
Postat av: delinda

snygging =)

2009-08-22 @ 11:47:32
URL: http://www.delinda.se

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress:

URL:

Kommentar:

Trackback

En go och glá 25-årig brud med ett stort intresse för mode, skönhet och hälsa. Nybliven Göteborgare. Älskar att shoppa mycket och ofta. Drömmer och inspireras av Haute Couture och dyra designerplagg. Lever för mina underbara vänner, mysiga hemmakvällar och vilda nätter ute!

lindisplace@
hotmail.com

RSS 0.91