En fejkad dagens + svammel


Glansiga leggings från Lindex, linne från H&M, kavaj från Vila, gladiatorsandaler från DinSko, halsband från Indiska, silverring köpt i Mexico

Och med fejkad så menar jag att det här inte är dagens klädsel utan fredagens som jag glömt slänga upp.. =) Igår var jag på Brogyllen och fikade med Emelie. Vi hade inte setts sen innan semestern så vi hade massor att prata om! Väldigt mysigt! =) Innan det så inhandlade jag lite inflyttningspresenter till Elias och hans tjej. Fasen vad svårt det är att komma på något bra till en som har allt och dessutom har en specifik smak! Tacka vet jag smaklösa människor! *hihi*

På tal om leggingsen på bilen ovan så kan jag bara meddela att det torrfällde något kopiöst! Jag hade ett annat ganska tight vitt linne över och det blev helt grått på insidan! Men nu har jag tvättat dem en gång och det verkar ha funkat iaf.

Ikväll så ska jag fika med Issa och inna det så ska jag kila in på SATS och säga upp mitt kontrakt. Tänkte börja på Friskis och Svettis istället, där bla Emelie tränar. Jag känner att om jag ska komma igång med träningen igen så krävs det en förändring, för jag är sååå osugen på att gå till SATS!
Kommentarer
Postat av: Tb

Man ska alltid försöka tvätta kläder innan dom används första gången, särskilt plagg som är starkt färgade. Kläderna luktar dessutom bättre efter en tvätt :-)

2009-08-26 @ 10:45:02

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress:

URL:

Kommentar:

Trackback

En go och glá 25-årig brud med ett stort intresse för mode, skönhet och hälsa. Nybliven Göteborgare. Älskar att shoppa mycket och ofta. Drömmer och inspireras av Haute Couture och dyra designerplagg. Lever för mina underbara vänner, mysiga hemmakvällar och vilda nätter ute!

lindisplace@
hotmail.com

RSS 0.91