Dagens outfit + svammel


Topp med spets från Vila, svarta jeans från MQ, pumps från Vagabond, halsbandet är från Miss Dee och det har jag fått av Emily & Emelie när jag fyllde 25, klockan är köpt i Kina, även ringen är av märket Miss Dee och en 25-års present från Åsa.


Haha.. insåg precis att det blev en svart/vit outfit idag igen! Kreativt Linda! Verkligen! Tror faktiskt att jag är inne i en sån period, ja en svart/vitt perido alltså. I somras var det turkost som gällde från hela slanten, men det känns lite fel på vintern tycker jag, även om det är finaste färgen! =)


Idag blir det fullt ös när jag kommer hem. Jag ska baka bröd och små Västerbottenpajer att ta med upp på kräftskivan som Elias och hans sambo Mia ska ha i Sthlm på lördag. Sen måste jag duscha, fixa naglarna och packa också!

När det är så där lite halvtrisst väder som det är i Gbg idag så måste jag säga att jag tycker det är himlans mysigt att vara hemma och pyssla. Jag kan inte låta bli att se fram emot höstmys med tända ljus! Alla årstider har ju sin charm brukar man ju säga, en sanning med modifikation skulle jag säga, januari och februari borde strykas! Alternativt omplaceras dem till sommaren.. Hörrni vi får klura på det där tror jag.. ;o)


Hörs senare... hej hopp gummi snopp!

Kommentarer
Postat av: anne

vilken söt topp!


Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress:

URL:

Kommentar:

Trackback

En go och glá 25-årig brud med ett stort intresse för mode, skönhet och hälsa. Nybliven Göteborgare. Älskar att shoppa mycket och ofta. Drömmer och inspireras av Haute Couture och dyra designerplagg. Lever för mina underbara vänner, mysiga hemmakvällar och vilda nätter ute!

lindisplace@
hotmail.com

RSS 0.91