Dagens outfit + svammel


Utställda jeans från H&M (och nej, det ena byxbenet är inte kortare än det andra), topp från Indiska, skor från Vagabond, örhängen från H&M.

Igår när jag kom hem efter jobbet så var jag sjuuukt trött så jag 2½ timma, väldigt skönt men det gjorde det omöjligt att somna på kvällen.. så jag sov halvtaskigt, ni vet så där så att det känns som att man varit halvvaken hela natten.. =( Detta resultrade naturligtvis i att jag var lika trött idag! Men för att inte lockas av att göra samma tabbe igen så drog jag till stan efter jobbet, köpte ett linne på H&M och lite dop-presenter till Åsas systers baby, Arvid. Föresten... JAG HAR BLIVIT FASTER!!! Tror bestämt att jag glömt nämna detta! Det blev en liten flicka som ska heta Linnea Beatrice, fint tycker jag!

När jag kom hem så fick jag ett ryck och lagade mat till typ fem dagar och bakade kakor som jag tänkte ta med mig till Växjö i helgen. Jag kunde inte hålla mig från att smaka och jag kan bara meddela att de var väldigt kladdiga och goda! =)
Kommentarer
Postat av: I Z Z A H ~ S V A R A R

söt outfit =)



kolla gärna in mina nya gummistövlar jag köpt idag å säg gärna vad du tycker om dom =)

Postat av: Hanna

Fint!

2009-08-19 @ 05:55:29
URL: http://hannafialotta.blogg.se/

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress:

URL:

Kommentar:

Trackback

En go och glá 25-årig brud med ett stort intresse för mode, skönhet och hälsa. Nybliven Göteborgare. Älskar att shoppa mycket och ofta. Drömmer och inspireras av Haute Couture och dyra designerplagg. Lever för mina underbara vänner, mysiga hemmakvällar och vilda nätter ute!

lindisplace@
hotmail.com

RSS 0.91