Dagens black- and white- outfit + svammel


Vit klänning köpt i en liten butik på Kungsgatan i Gbg, svart kavaj från Vila, lack bälte från Rut mfl, pumps från Vagabond, silverhalsband köpt i Smögen, ring från Mexico och örhängen från Thailand.

Snart är det fredag! Jihoooo! =) Trots att jag har väldigt lite att göra på jobbet så har veckan ändå inte gått alltför sakta! Nu har jag precis bakat en ananaspaj som jag ska servera på fredagsfikat imorn på jobbet tillsammans med glass *mums* Ananaspaj är ALDRIG fel! *hihi*

Har även hunnit damsuga och damma lite.. får ju finfrämmande imorgon och då vill man ju inte ha golvet fullt av tussiga små odjur! Nu ska jag kila över till affären och inhandla lite material till helgens drinkar.. Later! Köss!
Kommentarer
Postat av: Åsa

Vad fin du är idag! Ska bli kul att ses imorgon =) Vadå helgens drinkar förresten?!! thihi

2009-08-13 @ 19:08:09
Postat av: Skönhetsbloggen!

Jättevacker outfit! :)

Postat av: #Rebecca Sv

fin outfit!!

2009-08-13 @ 20:48:11
URL: http://rebeccaasv.blogg.se/

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress:

URL:

Kommentar:

Trackback

En go och glá 25-årig brud med ett stort intresse för mode, skönhet och hälsa. Nybliven Göteborgare. Älskar att shoppa mycket och ofta. Drömmer och inspireras av Haute Couture och dyra designerplagg. Lever för mina underbara vänner, mysiga hemmakvällar och vilda nätter ute!

lindisplace@
hotmail.com

RSS 0.91