Dagens klädsel + svammel


Nya jeansen från Cubus. Tröja köpt på Mango i Bangkok (tror jag att det var). Vita pumps från Vagabond. Halsband, stor sötvattenspärla köpt i Kina.

Funderar på att lägga ner jeansen lite, men så läste jag i Metro imorse att nu ska stuprörs byxorna minsan sluta vid ankeln så jag kanske skippar det.. För alla vet ju att Metro är en sjukt modemedveten tidning! ;o)

Jag tänkte egentligen gå till gymmet en sväng idag, men det var så skönt väder så jag tog en timmes powerwalk istället. Tror faktiskt att man mår bättre av att vara ute i ljuset och i friska luften än att stänga in sig på ett gym.. =)

Nu ska jag baka lite påskfika att ta med till jobbet på torsdag.. imorn ska jag på bio med Anna och se Slumdog Millionaire så då blir det tight...

Ha en skön kväll!
Kommentarer

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress:

URL:

Kommentar:

Trackback

En go och glá 25-årig brud med ett stort intresse för mode, skönhet och hälsa. Nybliven Göteborgare. Älskar att shoppa mycket och ofta. Drömmer och inspireras av Haute Couture och dyra designerplagg. Lever för mina underbara vänner, mysiga hemmakvällar och vilda nätter ute!

lindisplace@
hotmail.com

RSS 0.91