Uppe med tuppen! (outfit)


Jeansleggings från GT. Vit t-shirt från Only. Vita pums från Vagabond. Armband från Miss Dee. Hmm.. undra varför högerbenet ser dubbet så stort ut som det vänstra.. skumt!

Vaknade klockan åtta idag, av mig själv! Tror bestämt att jag håller på att bli vuxen.. eller så har jag bara mycket i huvudet just nu.. ;o) Har hunnit med powerwalk, sy och fixa lite kläder samt att ladda in två program till min nya dator som fanns på min gamla. Måste erkänna att det inte är så dumt att vakna tidigt, man hinner faktiskt med massor!

Nu ska jag in till stan en sväng.. käka lunch, shoppa lite och gymma.. Hoppas att ni får en underbar dag!
Kommentarer
Postat av: Karin A

Hej Linda, alltid lika fina bilder eller fint motiv ;) Hoppas allt är bra med dig, det var längesedan vi hördes av!! när åker du ?

2009-04-05 @ 19:30:08
Postat av: Linda

Karin A: Hallå där! Ja det var verkligen inte igår! Jag åker till Tunisien på fredag och sen till Kina nån vecka eller två efter att jag kommit hem igen, men det är inget som är helt spikat ännu.. =)


Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress:

URL:

Kommentar:

Trackback

En go och glá 25-årig brud med ett stort intresse för mode, skönhet och hälsa. Nybliven Göteborgare. Älskar att shoppa mycket och ofta. Drömmer och inspireras av Haute Couture och dyra designerplagg. Lever för mina underbara vänner, mysiga hemmakvällar och vilda nätter ute!

lindisplace@
hotmail.com

RSS 0.91